Rozvoj tvořivosti a klíčových kompetencí dětí. náměty k RVP pro předškolní vzdělávání /

Ucelený program pro rozvíjení tvořivých schopností a inteligence poskytuje široký a různorodý soubor slovních, výtvarných, hudebních, pohybových, dramatických a dalších her, které podporují nové tvořivé projevy dětí. V současné době přesycené informacemi je nutné, aby se děti vyrovnávaly se stále s...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Fichnová, Katarína (Autor), Szobiová, Eva (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Portál, 2012
Vydání:Vyd. 2.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 02617nam a2200337 4500
001 KN4215700000035874
005 20190501231520.0
008 150330s2012 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 978-80-262-0195-3  |q (brož.) :  |c 80.00 Kč 
040 |a JNG503  |b cze 
041 1 |a cze  |h slo 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37  |2 h 
100 1 |a Fichnová, Katarína  |7 mzk2007423868  |4 aut 
245 1 0 |a Rozvoj tvořivosti a klíčových kompetencí dětí. náměty k RVP pro předškolní vzdělávání /  |c Katarína Fichnová, Eva Szobiová ; [překlad ze slovenštiny Hana Vaňková] 
250 |a Vyd. 2. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2012 
300 |a 130 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a Ucelený program pro rozvíjení tvořivých schopností a inteligence poskytuje široký a různorodý soubor slovních, výtvarných, hudebních, pohybových, dramatických a dalších her, které podporují nové tvořivé projevy dětí. V současné době přesycené informacemi je nutné, aby se děti vyrovnávaly se stále s novými požadavky. Tvořivost pomáhá zvládat zátěž tím, že podporuje různorodá řešení, a tedy i zvládání náročných životních situací. Zároveň zvyšuje sebejistotu, zájem o poznání i ochotu spolupracovat. Předložené základní náměty povzbuzují k vymýšlení variant a objevování nových forem kreativního vyjádření. Závisí to jednak na vytvořených podmínkách a také na vynalézavosti dospělých. Děti hry přijímají s potěšením a zájmem, jsou to pro ně hádanky a hlavolamy. Povzbudivé je i to, že hry nemívají jen jedno správné řešení, ale poskytují prostor pro fantazii, samostatnost a individualitu. Při řešení je třeba dopřát dětem čas a projevovat zájem 
650 0 7 |a kreativita  |2 czenas 
650 0 7 |a klíčové kompetence  |2 czenas 
650 0 7 |a předškolní výchova  |2 czenas 
650 0 7 |a vzdělávací programy  |2 czenas 
653 |a pedagogika  |a výchova  |a tvořivost  |a předškoláci  |a metodika  |a příručky 
700 1 |a Szobiová, Eva  |7 mzk2007423869  |4 aut 
901 |b 9788073673239  |f 1. vyd  |o 20080227 
910 |a JNG503 
999 |c 23085  |d 23085 
993 |0 0  |1 421570039528  |4 0  |6 37_000000000000000  |7 0  |9 29339  |a 80.00  |b 0  |c 39528  |d 2018-12-31  |e 3  |f SKL  |g 37  |h 80.00  |i Pařízek  |l SKL  |m 3  |r 2024-01-25  |s 2024-01-16  |t 5  |w 2019-05-01  |y KN 
993 |0 0  |1 421570043245  |4 0  |6 37_000000000000000  |7 0  |9 29340  |a 100.00  |b 0  |c 43245  |d 2018-12-31  |e 2  |f DOSP  |g 37  |h 100.00  |i Pařízek  |l DOSP  |m 2  |r 2024-05-07  |s 2024-02-02  |t 5  |w 2019-05-01  |y KN