Rozvoj tvořivosti a klíčových kompetencí dětí. náměty k RVP pro předškolní vzdělávání /
Ucelený program pro rozvíjení tvořivých schopností a inteligence poskytuje široký a různorodý soubor slovních, výtvarných, hudebních, pohybových, dramatických a dalších her, které podporují nové tvořivé projevy dětí. V současné době přesycené informacemi je nutné, aby se děti vyrovnávaly se stále s...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | , |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2012
|
Vydání: | Vyd. 2. |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02617nam a2200337 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | KN4215700000035874 | ||
005 | 20190501231520.0 | ||
008 | 150330s2012 xr |||||||||||||||||cze d | ||
020 | |a 978-80-262-0195-3 |q (brož.) : |c 80.00 Kč | ||
040 | |a JNG503 |b cze | ||
041 | 1 | |a cze |h slo | |
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37 |2 h | ||
100 | 1 | |a Fichnová, Katarína |7 mzk2007423868 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Rozvoj tvořivosti a klíčových kompetencí dětí. náměty k RVP pro předškolní vzdělávání / |c Katarína Fichnová, Eva Szobiová ; [překlad ze slovenštiny Hana Vaňková] |
250 | |a Vyd. 2. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2012 | ||
300 | |a 130 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a Ucelený program pro rozvíjení tvořivých schopností a inteligence poskytuje široký a různorodý soubor slovních, výtvarných, hudebních, pohybových, dramatických a dalších her, které podporují nové tvořivé projevy dětí. V současné době přesycené informacemi je nutné, aby se děti vyrovnávaly se stále s novými požadavky. Tvořivost pomáhá zvládat zátěž tím, že podporuje různorodá řešení, a tedy i zvládání náročných životních situací. Zároveň zvyšuje sebejistotu, zájem o poznání i ochotu spolupracovat. Předložené základní náměty povzbuzují k vymýšlení variant a objevování nových forem kreativního vyjádření. Závisí to jednak na vytvořených podmínkách a také na vynalézavosti dospělých. Děti hry přijímají s potěšením a zájmem, jsou to pro ně hádanky a hlavolamy. Povzbudivé je i to, že hry nemívají jen jedno správné řešení, ale poskytují prostor pro fantazii, samostatnost a individualitu. Při řešení je třeba dopřát dětem čas a projevovat zájem | |
650 | 0 | 7 | |a kreativita |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a klíčové kompetence |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a předškolní výchova |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávací programy |2 czenas |
653 | |a pedagogika |a výchova |a tvořivost |a předškoláci |a metodika |a příručky | ||
700 | 1 | |a Szobiová, Eva |7 mzk2007423869 |4 aut | |
901 | |b 9788073673239 |f 1. vyd |o 20080227 | ||
910 | |a JNG503 | ||
999 | |c 23085 |d 23085 | ||
993 | |0 0 |1 421570039528 |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 29339 |a 80.00 |b 0 |c 39528 |d 2018-12-31 |e 3 |f SKL |g 37 |h 80.00 |i Pařízek |l SKL |m 3 |r 2024-01-25 |s 2024-01-16 |t 5 |w 2019-05-01 |y KN | ||
993 | |0 0 |1 421570043245 |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 29340 |a 100.00 |b 0 |c 43245 |d 2018-12-31 |e 2 |f DOSP |g 37 |h 100.00 |i Pařízek |l DOSP |m 2 |r 2024-05-07 |s 2024-02-02 |t 5 |w 2019-05-01 |y KN |