Dyskalkulie : jak pomáhat dětem, které mají potíže s početními úlohami /
Dyskalkulie je specifická porucha matematických schopností, která postihuje operace s čísly, matematické představy, prostorové představy apod.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2015
|
Vydání: | Vydání druhé |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02828nam a2200469 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | KN4215700000040951 | ||
005 | 20190501235738.0 | ||
008 | 190304s2015 xr |||||||||||||||||cze d | ||
015 | |a cnb002737743 | ||
020 | |a 978-80-262-0985-0 |q (brožováno) : |c 90.00 Kč | ||
035 | |a (OCoLC)944217487 | ||
040 | |a JNG503 |b cze |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h ger | |
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 316.346.32-053.5 |2 MRF | ||
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a 51 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.43:51 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Simon, Hendrik |7 xx0046569 |4 aut | |
240 | 1 | 0 | |a Dyskalkulie. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Dyskalkulie : |b jak pomáhat dětem, které mají potíže s početními úlohami / |c Hendrik Simon ; z německého originálu Dyskalkulie - Kindern mit Rechenschwäche wirksam helfen přeložila Jana Pištorová |
246 | 3 | 0 | |a Jak pomáhat dětem, které mají potíže s početními úlohami |
250 | |a Vydání druhé | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2015 | |
300 | |a 166 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Dyskalkulie je specifická porucha matematických schopností, která postihuje operace s čísly, matematické představy, prostorové představy apod. | ||
520 | |a Občas se stane, že dítě, které v ostatních školních předmětech nezaostává, nebo je naopak velmi úspěšné, není schopno spočítat základní početní úlohy a ocitá se v bludném kruhu. Rodiče si s ním občas nevědí rady a dávají mu najevo, že je "hloupé", když nezvládá tak jednoduché úlohy. Důležité je pochopit, že u dítěte s dyskalkulií nejde o celkový nedostatek inteligence, nýbrž nedostatek schopností v jediné oblasti - v matematice. Autor v knize postupně popisuje projevy dyskalkulie a krok za krokem na jednotlivých příkladech a rozborech základních početních úkonů a úloh nabízí recept, jak překonat psychické bariéry dyskalkulického dítěte vůči matematice a jak ho bezbolestně přivést k bezproblémovému počítání. Nakladatelská anotace. Kráceno. | ||
650 | 0 | 7 | |a děti školního věku |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchova a vzdělávání |7 ph127419 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a matematika |7 ph117231 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a dyskalkulie |7 ph119665 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a reedukace |7 ph395736 |2 czenas |
653 | |a poruchy učení |a speciální pedagogika | ||
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Pištorová, Jana, |d 1960- |7 jn20010309305 |4 trl | |
910 | |a JNG503 | ||
999 | |c 26653 |d 26653 | ||
993 | |0 0 |1 421570043210 |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 32955 |a 90.00 |b 0 |c 43210 |d 2018-12-31 |e 0 |f DOSP |g 37 |h 90.00 |i Pařízek |l DOSP |r 2020-01-23 |t 5 |w 2019-05-01 |y KN |