Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /
Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | E-kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Brno :
Host,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: | Teoretická knihovna
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Shrnutí: | Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Nakladatelská anotace. Kráceno. Studie chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku. |
---|---|
Fyzický popis: | 120 s. ; 21 cm |
Bibliografie: | Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
ISBN: | 978-80-7294-901-4 |