Učíme děti myslet a učit se : praktický průvodce strategiemi vyučování /

Praktický průvodce strategiemi vyučování a technikami, které vedou děti k rozvoji schopnosti učit se a myslet. Představuje současné znalosti psychologie a pedagogiky o kognitivních procesech a seznamuje čtenáře s technikami, které poskytují rámec pro aktivní učení. Kniha upozorňije i na opomíjené ob...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Fisher, Robert, 1943- (Autor doslovu, tiráže atd.)
Další autoři: Balcar, Karel, 1939- (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Portál, 2011
Vydání:Vyd. 3.
Edice:Pedagogická praxe
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Popis
Shrnutí:Praktický průvodce strategiemi vyučování a technikami, které vedou děti k rozvoji schopnosti učit se a myslet. Představuje současné znalosti psychologie a pedagogiky o kognitivních procesech a seznamuje čtenáře s technikami, které poskytují rámec pro aktivní učení. Kniha upozorňije i na opomíjené oblasti inteligence a myšlení a ukazuje způsoby, jak je rozvíjet. Obsahuje řadu názorných příkladů, schémat a ukázek, které lze při výuce používat. Užitečné informace autor ve své příručce nabízí nejen učitelům všech typů škol, studentům pedagogiky a psychologie, ale i každému, kdo má zájem vyučovat či se učit efektivněji a s větším zaujetím.
Popis jednotky:Původně vydáno: Cheltenham : Stanley Thornes, 1995
Nákresy, schémata
Přehled úkolů
Na titulním listě a na obálce uvedena též zkratka edice: PP
Úvod: Robert Fisher
Fyzický popis:172 s. : il., tabulky ; 23 cm
Uživatelské určení:Určeno nejen učitelům všech typů škol, studentům pedagogiky a psychologie, ale i každému, kdo má zájem vyučovat nebo se učit efektivněji
Bibliografie:Bibliografie na konci jednotlivých kapitol
ISBN:978-80-262-0043-7 :