Učíme děti myslet a učit se : praktický průvodce strategiemi vyučování /
Praktický průvodce strategiemi vyučování a technikami, které vedou děti k rozvoji schopnosti učit se a myslet. Představuje současné znalosti psychologie a pedagogiky o kognitivních procesech a seznamuje čtenáře s technikami, které poskytují rámec pro aktivní učení. Kniha upozorňije i na opomíjené ob...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2011
|
Vydání: | Vyd. 3. |
Edice: | Pedagogická praxe
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Shrnutí: | Praktický průvodce strategiemi vyučování a technikami, které vedou děti k rozvoji schopnosti učit se a myslet. Představuje současné znalosti psychologie a pedagogiky o kognitivních procesech a seznamuje čtenáře s technikami, které poskytují rámec pro aktivní učení. Kniha upozorňije i na opomíjené oblasti inteligence a myšlení a ukazuje způsoby, jak je rozvíjet. Obsahuje řadu názorných příkladů, schémat a ukázek, které lze při výuce používat. Užitečné informace autor ve své příručce nabízí nejen učitelům všech typů škol, studentům pedagogiky a psychologie, ale i každému, kdo má zájem vyučovat či se učit efektivněji a s větším zaujetím. |
---|---|
Popis jednotky: | Původně vydáno: Cheltenham : Stanley Thornes, 1995 Nákresy, schémata Přehled úkolů Na titulním listě a na obálce uvedena též zkratka edice: PP Úvod: Robert Fisher |
Fyzický popis: | 172 s. : il., tabulky ; 23 cm |
Uživatelské určení: | Určeno nejen učitelům všech typů škol, studentům pedagogiky a psychologie, ale i každému, kdo má zájem vyučovat nebo se učit efektivněji |
Bibliografie: | Bibliografie na konci jednotlivých kapitol |
ISBN: | 978-80-262-0043-7 : |