Učíme děti myslet a učit se : praktický průvodce strategiemi vyučování /
Praktický průvodce strategiemi vyučování a technikami, které vedou děti k rozvoji schopnosti učit se a myslet. Představuje současné znalosti psychologie a pedagogiky o kognitivních procesech a seznamuje čtenáře s technikami, které poskytují rámec pro aktivní učení. Kniha upozorňije i na opomíjené ob...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2011
|
Vydání: | Vyd. 3. |
Edice: | Pedagogická praxe
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02647nam a2200409 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | KN4215700000031811 | ||
005 | 20190501221618.0 | ||
008 | 120410s2011 xr |||||||||||||||||cze d | ||
020 | |a 978-80-262-0043-7 : |c Kč 219.00 | ||
040 | |a JNG503 |b cze | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
080 | |a 371.3 |2 h | ||
080 | |a 159.955 |2 h | ||
080 | |a 159.953.5 |2 h | ||
080 | |a 316.364.32-053.2 |2 h | ||
100 | 1 | |a Fisher, Robert, |d 1943- |7 xx0013320 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Učíme děti myslet a učit se : |b praktický průvodce strategiemi vyučování / |c Robert Fisher ; z angličtiny přeložil Karel Balcar |
250 | |a Vyd. 3. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2011 | ||
300 | |a 172 s. : |b il., tabulky ; |c 23 cm | ||
490 | 1 | |a Pedagogická praxe | |
500 | |a Původně vydáno: Cheltenham : Stanley Thornes, 1995 | ||
500 | |a Nákresy, schémata | ||
500 | |a Přehled úkolů | ||
500 | |a Na titulním listě a na obálce uvedena též zkratka edice: PP | ||
500 | |a Úvod: Robert Fisher | ||
504 | |a Bibliografie na konci jednotlivých kapitol | ||
520 | 2 | |a Praktický průvodce strategiemi vyučování a technikami, které vedou děti k rozvoji schopnosti učit se a myslet. Představuje současné znalosti psychologie a pedagogiky o kognitivních procesech a seznamuje čtenáře s technikami, které poskytují rámec pro aktivní učení. Kniha upozorňije i na opomíjené oblasti inteligence a myšlení a ukazuje způsoby, jak je rozvíjet. Obsahuje řadu názorných příkladů, schémat a ukázek, které lze při výuce používat. Užitečné informace autor ve své příručce nabízí nejen učitelům všech typů škol, studentům pedagogiky a psychologie, ale i každému, kdo má zájem vyučovat či se učit efektivněji a s větším zaujetím. | |
521 | |a Určeno nejen učitelům všech typů škol, studentům pedagogiky a psychologie, ale i každému, kdo má zájem vyučovat nebo se učit efektivněji | ||
653 | |a pedagogika |a děti |a inteligence |a vzdělávání |a učení |a rozvoj myšlení |a tvůrčí myšlení |a školní výuka |a vyučovací metody |a individuální výuka |a skupinová výuka |a interpersonální komunikace |a mluvený projev |a sebereflexe |a sebehodnocení |a úkoly |a příručky | ||
700 | 1 | |a Balcar, Karel, |d 1939- |7 jn19981228023 |4 trl | |
700 | 1 | |a Fisher, Robert, |d 1943- |7 xx0013320 |4 aft | |
765 | 0 | |t Teaching children to learn | |
830 | 0 | |a Pedagogická praxe | |
910 | |a JNG503 | ||
999 | |c 20784 |d 20784 | ||
993 | |0 0 |1 421570037091 |4 0 |6 371_300000000000000 |7 0 |9 26984 |a 80.00 |b 0 |c 37091 |d 2018-12-31 |e 3 |f DOSP |g 371.3 |h 80.00 |i Pařízek |l DOSP |m 2 |q 2025-05-28 |r 2025-04-08 |s 2025-04-08 |t 5 |w 2019-05-01 |y KN |