Učíme děti myslet a učit se : praktický průvodce strategiemi vyučování /

Praktický průvodce strategiemi vyučování a technikami, které vedou děti k rozvoji schopnosti učit se a myslet. Představuje současné znalosti psychologie a pedagogiky o kognitivních procesech a seznamuje čtenáře s technikami, které poskytují rámec pro aktivní učení. Kniha upozorňije i na opomíjené ob...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Fisher, Robert, 1943- (Autor doslovu, tiráže atd.)
Další autoři: Balcar, Karel, 1939- (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Portál, 2011
Vydání:Vyd. 3.
Edice:Pedagogická praxe
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 02647nam a2200409 4500
001 KN4215700000031811
005 20190501221618.0
008 120410s2011 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 978-80-262-0043-7 :  |c Kč 219.00 
040 |a JNG503  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
080 |a 371.3  |2 h 
080 |a 159.955  |2 h 
080 |a 159.953.5  |2 h 
080 |a 316.364.32-053.2  |2 h 
100 1 |a Fisher, Robert,  |d 1943-  |7 xx0013320  |4 aut 
245 1 0 |a Učíme děti myslet a učit se :  |b praktický průvodce strategiemi vyučování /  |c Robert Fisher ; z angličtiny přeložil Karel Balcar 
250 |a Vyd. 3. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2011 
300 |a 172 s. :  |b il., tabulky ;  |c 23 cm 
490 1 |a Pedagogická praxe 
500 |a Původně vydáno: Cheltenham : Stanley Thornes, 1995 
500 |a Nákresy, schémata 
500 |a Přehled úkolů 
500 |a Na titulním listě a na obálce uvedena též zkratka edice: PP 
500 |a Úvod: Robert Fisher 
504 |a Bibliografie na konci jednotlivých kapitol 
520 2 |a Praktický průvodce strategiemi vyučování a technikami, které vedou děti k rozvoji schopnosti učit se a myslet. Představuje současné znalosti psychologie a pedagogiky o kognitivních procesech a seznamuje čtenáře s technikami, které poskytují rámec pro aktivní učení. Kniha upozorňije i na opomíjené oblasti inteligence a myšlení a ukazuje způsoby, jak je rozvíjet. Obsahuje řadu názorných příkladů, schémat a ukázek, které lze při výuce používat. Užitečné informace autor ve své příručce nabízí nejen učitelům všech typů škol, studentům pedagogiky a psychologie, ale i každému, kdo má zájem vyučovat či se učit efektivněji a s větším zaujetím. 
521 |a Určeno nejen učitelům všech typů škol, studentům pedagogiky a psychologie, ale i každému, kdo má zájem vyučovat nebo se učit efektivněji 
653 |a pedagogika  |a děti  |a inteligence  |a vzdělávání  |a učení  |a rozvoj myšlení  |a tvůrčí myšlení  |a školní výuka  |a vyučovací metody  |a individuální výuka  |a skupinová výuka  |a interpersonální komunikace  |a mluvený projev  |a sebereflexe  |a sebehodnocení  |a úkoly  |a příručky 
700 1 |a Balcar, Karel,  |d 1939-  |7 jn19981228023  |4 trl 
700 1 |a Fisher, Robert,  |d 1943-  |7 xx0013320  |4 aft 
765 0 |t Teaching children to learn 
830 0 |a Pedagogická praxe 
910 |a JNG503 
999 |c 20784  |d 20784 
993 |0 0  |1 421570037091  |4 0  |6 371_300000000000000  |7 0  |9 26984  |a 80.00  |b 0  |c 37091  |d 2018-12-31  |e 3  |f DOSP  |g 371.3  |h 80.00  |i Pařízek  |l DOSP  |m 2  |q 2025-05-28  |r 2025-04-08  |s 2025-04-08  |t 5  |w 2019-05-01  |y KN